Am luat legătura,
săptămâna trecută, cu una din domnişoarele de la reprezentanţa Vodafone din
centrul oraşului: voiam să ştiu ce se mai poate face cu punctele de loialitate
adunate de ceva ani pe factură. Mi s-au dat rapid informaţiile solicitate, după
care am fost ajutat chiar să folosesc o parte din acele puncte pentru reîncarea
unei cartele, pe care oricum trebuia să o fac în ziua respectivă. La
plecare, domnişoara mă anunţă că în ziua următoare, cam pe la aceeaşi oră, voi
primi un telefon de la Vodafone pentru a da aprecieri asupra felului în care am
fost tratat.
Acum, dacă tot fusesem
anunţat, a doua zi, chiar dacă m-a prins pe undeva prin centrul oraşului,
într-o gălăgie destul de greu de înghiţit, am răspuns apelului robotului (roboatei?)
şi la cele trei întrebări am dat câte un 10, adică maxim (la primele două),
respectiv un 1 – care însemna că problema a fost rezolvată.
Vodafone pare-se,
însă, că duce politica feed-back-ului de la clienţi pe alte culmi decât cele
normale: cîteva minute mai târziu, primesc un sms de la 2875 în care sunt rugat
să spun motivele pentru care am dat notele respective! Sunt liniştit, în
acelaşi timp, că mesajul meu nu va costa nimic. Mă abţin cu destulă greutate să
nu le transmit o înjurătură sau o explicaţie atotcuprinzătoare de genul
”d-aia!”, şi răspund că nu înţeleg despre ce este vorba.
Nu s-a mai întâmplat
nimic în următoarele două zile, până când, în miezul nopţii de sâmbătă spre
duminică – mai exact la ora 1.10 - primesc de la acelaşi Vodafone ne-feed-back-uit
până la capăt un mesaj (nesolicitat) de configurare a serviciilor de mms şi
Internet (pe care le aveam bine mersi configurate deja pe telefon).
Din pacate, nu au legatura cele doua mesaje intre ele. Cel cu MMS s-a trimis pentru ca probabil ai optat pentru vreo modificare pe cont abonamentului tot incepand cu aceasta luna.
RăspundețiȘtergereAtunci nu e ”din păcate”, ci din contră... dar chiar si aşa, cât de normală poate fi trimiterea sms-ului la ora 1 noaptea? Mulţumesc pentru comentariu.
ȘtergerePai dracu' te-a pus sa fi amabil cu astia de te-ncarca de te rup la factura? Asa-ti trebuie!
RăspundețiȘtergere