luni, 3 iunie 2013

Bătaia curvelor

Prind din greşeală, acum vreo trei seri, la România TV, o emisiune aprinsă despre practicile Antenei 3 de a pune presiune pe diverşi politicieni sau oameni importanţi. ”Moderatorii” RTV salivează când vorbesc despre lipsa de deontologie a anteniştilor, televizorul e galben de breichingniuzuri, iar ecranul se împarte în trei sau patru hălci, ca să încapă toţi corespondenţii, toţi intervievaţii şi nu mai ştiu ce derulare de evenimente în direct. Ete, îmi zic, pot să mă laud că am şi eu ”picture in picture”. Şi gratis! Scandalul e cunoscut, nu mai intru în detaliu. Doar recapitulez: România TV, cea care a inventat, ca să-şi crească audienţa, un fiu nelegitim al lui Sergiu Nicolaescu la moartea regizorului, critică Antena 3 pentru lipsă de profesionalism!

Două zile mai târziu, citesc on-line o ştire cum că Antenele dau în judecată România TV pentru denigrare şi manipulare. Recitesc ştirea, doar ca să fiu sigur că duda e aşa cum mi-a părut la început: mare şi gogonată; da, aşa e: anteniştii, specializaţi în linşajul mediatic al tuturor celor care nu intrau în graţiile/greţurile lui Voiculescu, îi acuză pe retevişti că manipulează!

Nu ştiu cum să spun că mă simt faţă de toate acestea: aş râde, dar - vorba aia - parcă nu e râsul meu, aş plânge - dar nici una din televiziunile ăstea de rahat nu merită nici măcar o juma' de lacrimă. De-un lucru sunt sigur: când le văd certându-se aşa şi acuzându-se una pe alta de exact defectele proprii, parcă văd două curve traseite, boite şi cu  fustele mini suflecate deasupra chiloţilor, bătându-se care din ele să facă semne obscene la maşini de sub singurul stâlp luminat de pe centură.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu