marți, 28 mai 2013

Sfârşit de primăvară (amestecate)

Am prins ieri o cifră rotundă la vizitatorii de pe blog: 11111; am făcut repede un ”print screen” şi m-am bucurat de nimereală.
  

* * *

Am urmărit cu coada ochiului (mai mult cu urechea, de fapt) o mică parte din circul mediatic făcut în jurul condamnării şi încarcerării lui Gigi Becali. Aproape că mi se făcuse milă, dar mai apoi mi-am adus aminte că Becali însuşi este inventatorului circului televizat, prin apariţiile sale de bufon excesiv mediatizat. Oricum, m-a amuzat inocenţa idioată a celor de la România TV care, titrând ”Băsescu glumeşte pe seama lui Becali”, dădeau o secvenţă cu preşedintele ţării, înaintea unei declaraţii oficiale împreună cu secretarul general al NATO, întrebându-i pe ziariştii prezenţi: ”nici o Rahova, nici o Jilava azi?”. Gluma preşedintelui era de fapt o ironie şi nu la adresa finanţatorului Stelei, ci a presei, care a rumegat zile în şir şi ”din toate poziţiile” subiectul Becali.

* * *

Râmnicu Vâlcea îşi aniversează ziua marcând data primei atestări documentare din 20 mai 1388. Numele oraşului a apărut, colateral, pentru a identifica o moară într-un act de danie... cum ar veni: o donaţie, un fel de sponsorizare, sau o încredinţare cu titlu gratuit. În lumina ultimelor evenimente, cred că un astfel de act şi-a pus amprenta mai mult decât trebuia pe viaţa de azi a oraşului.

* * *


Anunţul de amânare a afişării rezultatelor unui concurs la CNI ”Matei Basarab” din Râmnic. Acum, nici nu prea am multe pretenţii: era vorba de un concurs de limba franceză, nu de română.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu