sâmbătă, 26 iulie 2014

Cât de prost poate fi un slogan publicitar?

Foarte. Şi o demonstrează trei clipuri care tot rulează în perioada asta în pauzele publicitare de pe televiziunile patriei:

”Zuzu Max, iaurtul pe care îl aşteptau bărbaţii!” (stupid şi gay rău; în ciuda prezenţei în decor a tipei!)

”Antrefrig, enervant de bun, acum şi în varianta fără E-uri (mulţumim Antrefrig că recunoaşte că până în varianta asta de pateu nu s-a sfiit să bage în noi E-uri cu lopata).

”La sfatul fiului meu, am luat un împrumut de la Provident” (ca să o ducă pe nevastă-sa într-o excursie în Deltă la 30 de ani de la căsătorie; acum e adevărat că o excursie în Deltă te arde rău de tot la buzunare, dar şi fiul alăuia,cât de dobitoc să fie ca să-l îndemne pe taică-su să se îndatoreze la Provident, în loc să le facă el cadou excursia aia, ca mulţumire că l-au şters la cur când era mic, i-au dat casă, l-au ţinut la şcoli şi acum îi cresc şi copilul? Sau poate nu?)

Un comentariu:

  1. Uite aici cel mai prost slogan EVER. http://www.pcmadd.com/euro200 Citez " Suntem importatori directi ,de 13 ani pe piata, acoperim toate judetele cu magazine si suport tehnic proprii si dorim sa fim si peste alti 13 ani tot aici, puteti avea incredere ca vom face tot ce se poate sa va avem ca si clienti multumiti !" Se poate mai rau? Eu zic ca nu! :D

    RăspundețiȘtergere