marți, 23 decembrie 2014

La final, la început

A fost un an plin: l-am început furtunos, din chiar prima sa zi, cu o internare a mamei la urgenţă cu un preinfarct şi l-am continuat, o săptămână mai târziu, cu un drum la Cluj pentru un stent; tot la Cluj am revenit pe la începutul verii, pentru o altă problemă medicală, de data aceasta a fiicei. Una peste alta, ambele s-au rezolvat cu bine. Am început anul cu un primar şi, din cauză de DNA, îl termin cu un altul. Fiică-mea a cam ajuns pe unde a vrut şi a cam primit tot ce şi-a dorit, iar asta e cel mai important lucru. Am avut un accident auto, dar am scăpat cu bine şi am reuşit şi să înlocuiesc maşina avariată. La birou îmi e mai bine, iar în ceea ce priveşte ceramica mea, am primit chiar şi un premiu. Mă surprind uneori că am o stare de bine (nu exagerat, ci exact cât am nevoie), iar pentru asta îi mulţumesc lui Dumnezeu în fiecare dimineaţă. Ce va fi în 2015, numai El ştie. Eu, cu ai mei, vom fi aici şi le vom primi pe toate.

Un Crăciun fericit şi un an nou cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu