luni, 24 august 2015

Din vacanţă

Aflat la mare pentru câteva zile (Mamaia), am dat o fugă până la Balchik. Deşi parcursesem doar o sută de kilometri, parcă marea de acolo nu era aceeaşi cu cea de la Mamaia: după două zile de valuri tulburi, maronii şi cu alge care se spărgeau pe plajele din nordul Constanţei, dădeam de o Mare Neagră limpede, de un turcoaz exotic, întinsă calmă la poalele ”Cuibului Liniştit”. Şi plină de peşti - mărturie zecile de pescăruşi şi albatroşi care pescuiau cu sârg şi spor în largului micului port. Am mâncat pe o terasă deasupra mării o mâncare bună, la un preţ decent, am făcut ceva cumpărături cu leva, lei, euro, dar şi cu cardul şi una peste alta m-am bucurat de liniştea de acolo. Iar înainte ca o ploaie torenţială de vară să spele Balchikul din vârful dealurilor până pe plaje, am apucat să fac şi o fotografie panoramică.

• • •

Căutând pe net să aflu ceva informaţii despre rezultatele Simonei Halep în turneul de la Cincinnati, dau de Tennis Channel Everywhere. Care, accesat, mi-a arătat că nici ”everywhere”-ul ăsta nu mai înghite chiar orice, cu atât mai puţin Bucureştiul şi România.

 • • •

Am apreciat din star iniţiativa celor de la ACR: ”Carte de salvare la bord” şi m-am raliat ei imediat: am găsit linkul de unde să descarc documentul aferent maşinii pe care o conduc şi am trimis un e-mail la adresa indicată, menţionând adresa poştală unde să primesc autocolantul aferent. Mesajul mi-a fost returnat în ziua următoare, având la CC adresa de e-mail a ACR-ului de la Vâlcea, după care totul a murit: nu am primit nici un sticker şi nici vreun semn că i-ar păsa cuiva pe aici de chestia asta. O altă iniţiativă consumată în stil pur românesc: începe spectacular, cu surle şi trâmbiţe, şi se termină flasc, ca o ejaculare precoce care nu satisface pe nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu