joi, 3 ianuarie 2013

Un an de ”Mizgril”

Exact acum un an, postam primul material pe ”Mizgril” după ce, câteva săptămâni bune, frământasem ideea în minte. În tot acest timp, blogul a funcţionat conform destinaţiei sale iniţiale: de exorcizare a răului şi a urâtului de care am avut parte în aproape fiecare din ultimele 365 de zile, de eliberare/curăţare prin cuvinte. Cred că am reuşit aşa ceva, iar la asta au contribuit şi cei care au citit sau chiar au comentat ce am scris. Le mulţumesc pentru că mi-au fost alături. 

Iar cum răul şi urâtul nu dau semne că ar pleca de prin preajmă, ”Mizgril” va merge mai departe, cu aceeaşi benefică funcţie terapeutică. La bună citire!

Un comentariu:

  1. Cele cinci casute tuguiate...... imi amntesc de sfatul batranilor ( mai exista asaceva ?!) dintr-o comunitate rurala ....

    RăspundețiȘtergere