joi, 1 martie 2012

Amestecate

Ieri au revenit Cârcotaşii la Prima TV, după pauza de peste iarnă. M-am bucurat din nou de umorul lor caustic, dar mi s-a făcut şi greaţă văzând, prin intermediul ”Cronicii”, câtă ”chiloţăreală” televizată s-a perindat în ultima perioadă la toate posturile româneşti.

Marţi, 28 februarie, trei prieteni aflaţi la cumpărături în Târgul din Goranu (pentru cei care nu sunt de-ai locului: un târg săptămânal organizat la intrarea – sau ieşirea, depinde ce ai de gând – în Râmnicu Vâlcea, lângă râul Olt) au salvat de la înec o tânără dintr-o comună învecinată oraşului, care, sub povara grijilor, se aruncase de pe pod în apele Oltului. Primul care a intrat după fată în apa rece ca gheaţa a fost Marin Nae, urmat de fratele său, Iulică Cătălin Nae, aceştia, împreună cu victima, fiind ajutaţi să iasă cu bine la mal de cel de-al treilea, Ionuţ Lucian Diaconu. Mai târziu s-a aflat că toţi sunt angajaţi ai Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă – primul şi cel de-al treilea, la Vâlcea, la Detaşamentul de Pompieri, iar cel de-al doilea la Bucureşti – secţia Grozăveşti. Printr-o coincidenţă, tot marţi, a fost Ziua Protecţiei Civile din România.
(editare ulterioară: am postat această istorie - care mie, cel puţin, mi-a dat multă speranţă într-o perioadă în care până şi ea, speranţa, stă să fugă din cutia oricărei Pandore - pe Colorăm România, o iniţiativă Evenimentul Zilei)

Astăzi este ziua mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu