marți, 20 martie 2012

Mi-a plăcut

Dacă până alaltăieri aş fi fost întrebat pe nepregătite ce slujbă mi-aş dori doar de dragul de a  face aşa ceva, răspundeam fără ezitare: bibliotecar sau îngrijitor la Chester Zoo (specializată – cum am văzut pe Animal Planet - în înmulţirea şi creşterea puilor de animale); acum am mai adăugat încă o poziţie în lista asta: vânzător de elicoptere telecomandate. Am urmărit recent un astfel de om în galeria comercială din Jupiter City, Piteşti: ore întregi nu a făcut altceva decât demonstraţii cu nişte superbe elicoptere cu telecomandă care se roteau, se înalţau, coborau, sclipeau din leduri multicolore şi survolau podeaua la înălţime de o palmă. La acest moment nu-mi imaginez o combinaţie mai potrivită între a fi plătit şi a te juca, ambele în acelaşi timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu