miercuri, 12 decembrie 2012

(Altă) nesimţire marca Petrom

Un fost coleg de facultate avea o vorbă, la mare căutare mai ales în sesiunile în care nu prea învăţa: principala condiţie pentru a lua un examen este să te prezinţi la el. Este unul din motivele pentru care m-am gândit că n-ar fi rău să alimentez astă-seară la Petrom de 75 de lei (şi nu de 50, cum fac de obicei), astfel încât să pot primi un tichet răzuibil cu care, cine ştie, pot câştiga unul din premii - aşa cum zicea reclama la radio despre ultima lor promoţie. Aşadar, trag la staţia de lângă Maternitate, de pe strada Remus Bellu, bag motorină în rezervor şi mă duc să achit. Am dat banii – 75 lei, doamna mi-i ia, îi marchează în casă şi apoi mă întreabă dacă nu vreau să cumpăr nişte Skittles, că e nu ştiu ce promoţie. Îi răspund că nu, apoi primesc bonul, doamna îmi zice ”la revedere”... şi nimic. ”Dar tichetul acela?”, sunt nevoit să întreb? ”A, da – zice plictisită doamna – poftiţi”, şi îmi aruncă un loz de promoţie. Îi spun că pe ăsta trebuia să mi-l ofere, mai-nainte de toate, şi nu prostiile ălea de Skittles; ”bine, domnu’ – mi se răspunde, pe un ton agasat – dacă vreţi vă mai dăm nişte tichete, că avem destule”. Îi răspund că n-am de gând să iau mai mult decât mi se cuvine şi ies trântind uşa şi fără să mai salut.

Să mai zic că e a doua oară, în ultimele două săptămâni, când doamnele de la staţia asta ”uită” să dea nenorocitele ălea de tichete de promoţie, şi prima dată trebuind să le aduc eu aminte că mai au să mai îmi dea ceva..

Evident, n-am câştigat nimic la promoţia asta. Nici nu mă aşteptam. Dar să remarc că lipsa de bun-simţ a Petrom – care şi-a bătut joc tot anul de toţi cu majorări de preţuri complet nejustificate – se transmite prin contagiune la angajaţii proprii, asta chiar m-a surprins.

Un comentariu:

  1. Nici la Sibiu (pe sos. Alba Iulia) nu am primit nimic (si nici alti clienti din fata mea nu au primit) Eu am aflat prea tarziu ca as putea sa cer. Oricum voiam sa alimentez dar e fain ce vad ca se intampla. Pun pariu ca o groaza de premii vor fi castigate de prieteni ai unor astfel de angajati Petrom...

    RăspundețiȘtergere