joi, 27 decembrie 2012

De Crăciun (2)

La spălătoria de maşini, în ajunul Crăciunului. Îmi e greu să înţeleg ce îi face pe unii şoferi să stea cu orele la coadă ca să-şi spele maşinile, de regulă în ajun de Crăciun, Paşte sau Revelion. M-am gândit apoi că asta o fi modalitatea lor de a evada din ”raiul” casnic aflat la temperatura de dat în clocot în acele perioade: ”Dragă, îmi pare rău, eu aş sta să te ajut, dar trebuie să duc maşina la spălat, că uite ce murdară este şi ne facem de râs la vecini. Ne vedem mai târziu. Pa!” Şi mai vine - perfect motivat, după cum se vede, peste 3 ore.

O reproducere a razei sfinte care i-a ghidat pe magi acum aproape două mii de ani, luminând copia ieslei din Scuarul Mircea cel Bătrân. A fost frumos, chiar dacă cea mai mare parte din cei prezenţi mărunţea nerăbdătoare din picioare în aşteptarea dulciurilor promise de ”moşul” de la primărie.

Crăciunul pe stil ”chinezesc” la un depozit en-gros din Bucureşti. Am mai scris despre asta acum aproape un an, nu s-a schimbat nimic de-atunci, ba dimpotrivă.

La cimitir, a doua zi de Crăciun.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu