luni, 13 ianuarie 2014

Fotografii






”Cine mai are coteţ ca al meu?”

Contrar lui ”pour la bonne bouche”, am păstrat la final un calendar electoral de buzunar al unui candidat PP-DD din Cluj la europarlamentarele de anul acesta: l-am găsit (multiplicat în câteva sute de exemplare) la o pensiune din Cluj-Napoca, unde am stat recent şi care mi se pare chiar că îi şi aparţine. Dincolo de înzorzonarea cu tot felul de texte şi simboluri fără nici o legătură între ele - ”România verde”, ”Basarabia Verde Proeuropeană”, două mâini de verdeaţă făcute căuş, figuri religioase, un palmier (!) - dobitocul, pe numele lui Augustin Dănilă, comite o ditamai blasfemia, pozându-se în locul lui Dumnezeu, deasupra chipurilor lui Isus şi al Fecioarei Maria. Primul semn al lovirii păcătosului a a apărut deja pe verso-ul calendarului blasfemiator: în loc de ”România verde”, de sub tipar a ieşit ”România verede”. Nu ştiu dacă acest calendar electoral a şi fost distribuit sau va fi ori nu scos pe piaţă, dar numai ideea de a-l alcătui în felul acesta spune multe despre ce-i poate capul domnului Dănilă de la PP-DD Cluj. Doamne apără şi păzeşte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu