miercuri, 29 ianuarie 2014

Trei poze cu codul galben-portocaliu de ninsori

Dumincă, în miezul codului galben de ninsori, am fost cu Ştefana la Grădina Zoologică. Am ajuns relativ uşor, dar şi drumurile erau pustii de-a dreptul (asta însemnînd că nu erau nici trecători sau şoferi, dar nici utilaje de deszăpezire). Am fost doar noi doi în toată grădina (fără a-i pune la socoteală şi pe cei patru angajaţi), iar senzaţia a fost unică: în încremenirea de acolo nu se auzeau decât cocoşii cântând în sectorul păsărilor şi fulgii care cădeau pe umerii hainei. Din păcate, am ratat tăvălelile prin zăpadă ale tigrului siberian - recomandate de doamna de la intrare - care, în sfârşit, se bucura şi el de o vreme mai aproape de cea de unde provine.

Tot cu animale: santinelă la fereastră, pisica Julie, învăţată de Ştefana, în ultimele zile, să stea mai mult prin casă.

Cam asta ni s-a arătat în ultimele zile de deszăpezire - a oraşului, a ţării... (notă: am ezitat puţin dacă să postez fotografia - din motive lesne de înţeles - dar apoi am văzut o ediţie din ”Libertatea” şi mi-am dat seama că în comparaţie cu ei, domnişoara cu lopata e chiar decentă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu