marți, 7 ianuarie 2014

Cioburi la început de an

Am început anul cu ”bine”: pe 1 ianuarie o internam de urgenţă pe mama la Cardiologie după un al doilea preinfarct; acum lucrurile s-au stabilizat, dar va trebui mers probabil la Cluj pentru o coronarografie + o eventuală montare de stent. În ”tradiţia” locului, am achiziţionat toate medicamentele ce i-au fost administrate în cele 6 zile de internare – cost total: 200 lei. În fiecare din aceste zile: mâncarea adusă de-afară. Sunt curios dacă va trebui să plătesc vreo co-plată care, la Spitalul Judeţean Vâlcea, ar fi de 10 lei.

• • •

Am luat ieri agheazmă de la Biserica Sfântul Dumitru de lângă primărie: în linişte, fără înghesuială, cu bun simţ... ca de obicei. Plus stolurile de porumbei care, ca un făcut, ”survolau” mulţimea tocmai la zisele despre Duhul Sfânt care s-a arătat deasupra lui Isus la Botezul în apa Iordanului. Am venit pregătit, de data aceasta, cu căniţă şi cu pâlnie pe lângă cele două pet-uri pe care le-am umplut cu apa sfinţită.

• • •

Am profitat de ceaţa din primele zile ale anului şi am mers în Scuarul Revoluţiei – după părerea mea singură zonă decorată festiv în mod aproape profesionist din oraş – unde am făcut câteva fotografii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu