luni, 9 iulie 2012

Mi-a plăcut

Comuna Daneş, prin care am trecut înspre şi dinspre Sighişoara: n-am văzut, nici măcar în afara ţării, pe unde am mai umblat, o localitate mai plină de flori: în nişte ghivece din lemn de pe marginea drumului naţional 14, pe stâlpii de curent, în aranjamente florale rustice şi în faţa (adică pe domeniul public) aproape a fiecărei gospodării de la stradă - trandafiri superbi înconjuraţi de zeci de alte soiuri de flori minunate. În grabă fiind, n-am apucat să fac fotografii, nici la dus, nici la întors, astfel că folosesc spre ilustrare câteva imagini de pe un site, menţionând că în timp ce le căutam am mai aflat, de pe acelaşi Internet, şi de alte lucruri frumoase, din turism şi din istorie, pe care comuna asta de la marginea de Sud a Mureşului le poate arăta.
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu