marți, 10 iulie 2012

Mi-a plăcut

1. Prima oară a crezut că e mort: un câine nu poate sta în poziţia aia decât dacă l-a călcat vreo maşină. Apoi şi-a întors încet capul spre mine şi mi-a dat seama că e viu şi nevătămat, doar că are o pasiune mai ciudată pentru dormitul pe spate: îl chemă Jimi şi e câinele mascotă al Sighişoarei.

2. Bine zice recensământul populaţiei că ne-am împuţinat tot mai mult în ultimii ani: uite că întreg Poporul venit la Balul său poate încăpea fără probleme în Căminul Cultural al comunei Hetiur.

3. Farmecul unui oraş frumos nu constă doar în obiectivele turistice mari, cele care apar pe coperţile ghidurilor, ci şi în colţurile anonime de stradă de care ai parte mergând de la un obiectiv turistic la altul. Este motivul pentru care Râmnicul nu va fi niciodată, în opinia mea, un oraş turistic adevărat: chiar dacă are câteva obiective, îi lipseşte farmecul drumului dintre ele.

4. Un curcubeu ”prins” din mersul maşinii.

5. O panoramă (nu m-am putut stăpâni să nu mă mai joc o dată cu Panorama Maker) din cetatea Sighişoarei asupra oraşului de la poale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu