luni, 2 iulie 2012

Infidelitate... farmaceutică

La farmacie... cer un medicament, domnişoara farmacistă verifică pe calculator dacă îl are pe stoc, îl găseşte, se duce repede în spate şi revine cu produsul cerut. Mi-l bate în casă, dar înainte de a-i întinde banii mă întreabă: ”aveţi card de fidelitate la farmacia noastră?” ”Adică?”, întreb eu. ”Păi, îmi răspunde domnişoara, pe baza cardului acesta, de fiecare dată când cumpăraţi de la noi, beneficiaţi de o reducere şi acumulaţi puncte-bonus pentru alte cumpărături”. O privesc în ochi - frumoşi, albaştri, de om convins de adevărul spuselor sale - apoi îi răspund: ”domnişoară, vă mulţumesc pentru ofertă, dar cu toată simpatia, credeţi-mă: o farmacie este ultimul lucru din lume cu care aş vrea să fidelizez; oricât aţi fi drăguţă, prefer să fiu nevoit să vă revăd cât mai rar. Sărut-mâna!” Şi ies pe uşă, purtându-mi demn infidelitatea faţă de toate farmaciile şi medicamentele din lumea asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu