miercuri, 8 februarie 2012

Nu mi-a plăcut

Lipsa de imaginaţie + tâmpenia corespondenţilor din teren ai mai tuturor televiziunilor, trimişi să transmită ”live” despre cât de frig e prin ţară: am văzut în mai multe rânduri reporteriţe (în special) care turnau cu un aer competent-ştiinţific apă pe parbrizul curat al vreunei maşini (am avut senzaţia că se preferau, în general, Dacii 1300; dar poate mă înşel...) ca să arate - cât mai explicit, vezi Doamne! - ce ger e pe cale să le îngheţe ultimul neuron funcţional. Mi-am imaginat în dese rânduri momentul în care posesorii autoturismelor pe ale căror parbrize au ”prestat” reporteriţele elocventul şi iresponsabilul lor experiment ajungeau lângă maşinile lor şi ce înjurături de rude de gradul unu până la trei, zeităţi, componente ale sistemului reproducător uman sau obiecte de cult din inventarul ortodox au îndreptat către imbecilele care le-au acoperit maşinile cu un strat de gheaţă groasă de-un deget.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu