marți, 8 mai 2012

Saferpedia.eu - peste 1000 de termeni despre siguranţa online

Enciclopedia Saferpedia.eu, dezvoltată în cadrul proiectului Sigur.info a depăşit în mod oficial numărul de 1000 de termeni şi definiţii despre siguranţa online, IT, Internet şi tehnologie. Aceasta a devenit astfel un instrument foarte util pentru profesori şi elevi în desfăşurarea activităţii didactice

Saferpedia.eu este singura enciclopedie online care conţine în majoritate termeni şi definiţii despre siguranţa copiilor în mediul online. Scopul principal al acesteia fiind acela de a forma o baza de date dedicată exclusiv siguranţei online, Internetului şi noilor tehnologii.
Saferpedia.eu se adresează în special profesorilor şi elevilor. Pentru profesori aceasta este  un instrument extrem de util care poate fi utilizat la clasă atunci când se discută despre siguranţa pe Internet sau despre noile tehnologii online şi mobile.
Pentru elevi, Saferpedia este o sursă de informare. Informaţiile găsite aici îi vor ajuta să înţeleagă mai bine care sunt principalele riscuri în mediul online şi nu în ultimul rând vor găsi materiale pentru referate pe tema siguranţei copiilor pe Internet.
„De la lansare, în 2010 şi până în prezent, am reuşit să adunăm şi să dezvoltăm în Saferpedia EN şi RO peste 1000 de definiţii şi termeni iar recent am adăugat o rubrică nouă, de mare interes pentru tineri: Gadget-uri. Prin această rubrică ne propunem să atragem cât mai mulţi tineri dispuşi să discute despre tehnologiile online şi despre noile gadget-uri pe care le au sau ar dori sa le aibă.”, a declarat Mirela Niculae, Managerul de Comunicare în cadrul proiectului Sigur.info. 
Saferpedia este dezvoltată în cadrul proiectului Sigur.info – SaferInternet RO, implementat în România de Consorţiul Sigur.info şi susţinut de Uniunea Europeană, şi are până în prezent două variante lingvistice, Româna şi Engleza.
Termenii şi definiţiile incluse în Saferpedia.eu au fost introduse de editori specializaţi şi de voluntari care au dorit să se  implice în procesul de realizare şi dezvoltare al enciclopediei. Toţi termenii şi toate definiţiile sunt verificate de către editorii Saferpedia.
Cei care doresc să fie informaţi în materie de siguranţa online, pot accesa enciclopedia online Saferpedia la adresa www.saferpedia.eu                                     
Pentru mai multe informaţii şi detalii privind Saferpedia puteţi să contactaţi:
Niculae Mirela,
Network Coordination Manager în cadrul proiectului Sigur.Info
E-mail: office@sigur.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu